Soul Body Fusion®





,, Wejdź do królestwa swojego spełnionego życia"

Co to jest SBF.


Soul Body Fusion®, jest to metoda połączenia duszy z ciałem. Przyjęcie i zakotwiczenie w ciele światła swojej duszy. To jest najpiękniejszy proces, przyjęcia siebie w pełni.
Proces odbywa się na bardzo wysokich wibracjach światła i dlatego to co ciężkie i to, co nam nie służy odpada samo.
Jonette Crowley, twórczyni tej metody to znana i uznana na całym świecie nauczycielka duchowa i wybitna   współczesna mistyczka. Jonette Crowley  posiada dary  jasnowidzenie i  jasnosłyszenia oraz  uzdrawiania, dzięki  wyjątkowej umiejętności utrzymywania energii   pomaga  innym doświadczyć  ich własnej prawdy.

Co nam daje sesja SBF i dlaczego warto?
Soul Body Fusion to połączenie z  samym sobą w prawdzie i ciszy. 
Jest to jedno z najpiękniejszych i najgłębszych doznań w ciele. 
W czasie sesji  można czuć mistyczne uniesienie  swojej  prawdziwej Istoty i ciała  w pełnej  bliskości. 
W tym momencie istnieje tylko ta chwila, istniejesz tylko Ty w swojej pełni. 
Widzisz i wiesz więcej, ciało staje się prawdziwą  świątynią dla Twojego ducha.
Czujesz, że żyjesz.
Czujesz prawdziwego siebie.
W czasie sesji jesteś niczym  dziecko, obserwujesz cuda, odzyskujesz  radość, niewinność i lekkość, a potem - przyjmujesz wszystko takie,  jakie jest bez wyobrażeń i oceny. Czujesz, spokój, harmonię i równowagę. SBF może się okazać najważniejszą chwilą w Twoim życiu. 
 
Jeśli chcesz połączyć się z światłem Twojej duszy, przestać walczyć z życiem, chcesz zacząć w końcu żyć pełnią życia w radości, miłości, równowadze i harmonii to SBF jest właśnie dla Ciebie.
 
Uzyskasz dostęp do : 
- swojego wiedzenia,
- swojego zaufania,
- intuicji 
- własnej prawdy
- ukrytych talentów   
- harmonii w życiu 
- zrozumienia siebie i wszystkiego co Cię otacza
 
Zrozumiesz, że  JESTEŚ pełnią i nic już w sobie nie musisz naprawiać.
- Doświadczysz spokoju, błogości i wyciszysz umysł
- Odzyskasz swoisty kontakt ze swoim ciałem.
- Doświadczysz połączenie duszy z ciałem, w ziemskiej symbiozie.
- Doświadczysz  wyższych  wibracji,
- Znajdziesz swoje teraz, tu w obecności.
 
Czy można zrobić SBF dla kogoś?

Sesję Soul Body Fusion, można zrobić dla drugiej osoby, nawet bez jej zgody, dlatego, że to dusza przejmuje cały proces połączenia.
Nie ma możliwości aby zadziało się coś niewłaściwego dla duszy i ciała. Wszystko co się wydarza dzieje się  dla Twojego najwyższego dobra.
 
Czy można zrobić SBF dla naszych czworonożnych  przyjaciół? 
Tak, sesje można zrobić dla psów, kotów i innych zwierząt. 
 
Czy można zrobić sesję na daną sytuacje, problem? 
Tak, sesję można zrobić na każdą sytuację. 

Ile razy trzeba zrobić sesję?
Pierwsze podstawowe 3 sesje robimy w odstępie co 7 dni,  aby proces zestrojenia ciała na poziomie komórkowym zestroił się ze światłem duszy.
Po tym czasie, fuzję można  powtarzać wiele razy zgodnie z potrzebami. 

Każde spotkanie z własną duszą działa magicznie i uzdrawiająco na każdy aspekt życia.
 
Możesz doświadczyć uzdrowienia  ciała, umysłu, sytuacji finansowej, lub poprawić koncentrację.  Bardzo często choroby umysłu, to brak połączenia z duszą.

Poddając się prowadzeniu, pozwalasz,  aby wszystkie cząsteczki duszy powróciły do Ciebie  i zestroiły się łącząc w Jedności. 
Pozwalasz na ucieleśnienie pełni świadomości w swoim ciele właśnie w tym życiu, i na każdym poziomie.

,, Kiedy umysł zamilknie, usłyszysz głos swojej duszy "   
 
Pozwól sobie na to, naprawdę warto. 
Inka


Oto kilka wiadomości jakie dostałam po sesjach;

💓Dziękuję za tak piękną wiadomość. 

Na samym wstępie pragnę podziekowac. Tobie. Halinko że spotkałyśmy się właśnie po to, abyś Ty Mi pomogła przejść tą drogę . Połączenia Duszy Z Ciałem

Jak wiadomo, moja Duszyczka ciągle uciekala mi z ciala. Zauważyło to nawet kilka osób które byly energetycznie i Duchowo ze mna związane . Już jest dobrze, wlasciwie po 2 zabiegu pozostala ze mną do. dzisiaj

A co do KODOW to zaraz na drugi dzień.

Zaczęło budzic sie we mnie. Zrozumienie i Ja to mówię łamanie KODOW I PRZEKONAN

Bardzo dużo zrozumienia i uświadomienia . Doznałam na. Duszy

Teraz. Śmiało moge polecic. Sesje. z. HALINKA

DZIEKUJE

MASZ. CUDOWNE PROWADZENIE DUSZY

 

Aldona Szutran


💓Tylko dla świadomych i tych, którzy do tego dążą !!!

Kochani właśnie w związku z tym, że mamy Wielkanoc na karku, pragnę podzielic się z Wami moim doświadczeniem z Soul Body Fusion, który przeprowadziła mi Halina Mamok .

Na początku byłam sceptyczna, ale pełna wiary i otwartości na każda wskazana mi przez universum drogę.

Nic nie dzieje, się z przypadku.

Był początek grudnia  21, ja byłam już od 8 mcy w integracji wewnętrznego dziecka.

Od momentu ostatniego zabiegu w styczniu 22, czuje, ze na wielu płaszczyznach  mojego życia jest większa akceptacja, integracja z samym sobą .

Wrażliwość na sygnały mojej intuicji pozwala mi kontrolować moje ego. Jakość mojego życia została podana mimowolne poprawie.

Jakby coś zostało odblokowane.

To co również wpłynęło pozytywnie,  na bledna identyfikacja siebie z przebytymi doświadczeniami , to zabieg zdejmowania Kodów .

Czasami nie zdajemy sobie sprawy  w jak ciężkich paradygmatach zostaliśmy wychowani i jakie obciążające schematy zostały nam wgrane.

Świadomość czyni nas wolnymi i wskazuje drogę do odnalezienia siebie.


Marta Mróz

15 kwietnia 2022


💓Fuzja SBF 

Kolejne piękne świadectwo po przyjęciu siebie . Jeśli pozwolimy naszej duszy na prowadzenie, jak tylko zaakceptujemy siebie na poziomie komórkowym dzieją się cuda.

Odczucia są przeróżne, jakiekolwiek by nie były, wszystko jest właściwe dla naszego najwyższego dobra .

Oto jak opisuje swoje doznania Ania ;

Po pierwszym razie nic się nie działo . W trakcie czułam jakby moje dłonie wypełnione były ciepluśną puszystą watą .

Bardzo podobało mi się, gdy w drugiej części mówiłaś . Lubię słuchać tonacji i ukojenia Twojego głosu. 

To pomogło mi na głębszy relaks i koncentrację na ciele, a nie uciekaniu myśli.

Przez cały tydzień nic specjalnego się nie zdarzyło .

Za drugim razem prawie zupełnie nic nie czułam.

W tygodniu mocno doświadczyłam uświadomień . Nie było to lekkie. Dosyć wymagające - dużo łez . Z taką inną lekkością i świadomością oddawałam . Czułam boskie wsparcie i anielską obecność . Cały tydzień był taki.

Po trzecim razie czułam tą ciepłą watę na dłoniach i wibracje w stopach, które powolusieńku wznosiły się w górę . Cały tydzień po sesji przychodziły następne uświadomienia , ale już nie tak mocno wymagające , aczkolwiek upierdliwe.

Robiłam jeszcze sesję kilka razy. Obecnie odczuwam uniesienie i fruwam. Myslałam że to chwilowe, ale stan uniesienia jest ze mną i dzisiaj. Wczoraj poczułam miłość do ludzi i od ludzi. Szczęście w sercu. Pozwoliłam sobie, aby przystojny (singel) mężczyzna ze mną flirtował. To duży postęp u mnie bo nie dopuszczałam tego do siebie od lat. Doznałam fizycznej obfitości i z wdzięcznością ją przyjęłam .

Dziękuję 💓Dziękuję 💓Dziękuję 💓Dziękuję 💓

 

 27 października 2021

 💓

Jedna z moich przyjaciółek Julia  z którą, poczułam że mam się podzielić sesją Soul Body Fusion i  zrobić  Aktywację kodów Grala przez  Atlantycką  Boginię Ashtatara .

Polega na przebudzeniu  naszej boskości, z ucieleśnieniem, naszej świadomości w naszych ciałach.❤️

Po dwóch dniach otrzymuję wiadomość :

         ,, - pokazała mi się jako bogini ziemi cała w zieleni, kwiatach i trzymała błekit nieba w dłoni.

To było takie piękne.

Wstałam dzisiaj z taką wdzięcznością za to że zrobiłaś mi tą inicjację.

Każdy z nas jest wybrany, kto pozwolił sobie na tą inicjację.🙏 Powiedziała mi że  jesteśmy cudem i mamy moc tworzenia i burzenia.

Była pełna miłości i spokoju. Aż mam ciarki jak o tym pisze. Potem nie moglam spać od 4 rano - i mam pełno energii.  To tez informacja dla Ciebie Kochana.❤️

Dzisiaj jak jechałam to miałam ochotę wszystkich błogosławić i tak robiłam...

Boże co za synergia... 😀''

Za dwa tygodnie, następne piękne   przekazy, powoli tajemnice się odkrywają.

Dziękuję za Ciebie ❤️🙏❤️


🙏14.08.2023

Nie znam słów, aby opisać te emocje jakich doświadczyłam w trakcie sesji. 

Ta niesamowita harmonia, jedność i połączenie ze własnym „ja” przy pomocy Pani Halinki to coś co warto przeżyć. 

Bardzo polecam sesje u Pani Haliny!🤍✨

Mama Ania oraz córka Gosia 💖

Komentarze

  1. Dziękuję Halinko 🙏 To była Wspaniała Podróż ❤️ Polecam Serdecznie 👌🍀☀️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty