O mnie


Cześć

Mam na imię Halina, chociaż bliżej jest mi do duchowego imienia Inka, którego również używam jako pseudonim artystyczny.

Po długiej podróży, która trwała niemal pół wieku dotarłam w końcu do celu.

A czy jest w ogóle jakiś cel? 😏😀

Uwielbiam ciszę i radość doświadczania życia.

Najwyższa Rzeczywistość, nie ma oddzielenia czystej świadomości od natury. 


Soul Body Fusion®  odegrało kluczową rolę w tej podróży. 

Życie to samo lecz jednak inne, kiedy zmienia się perspektywa doświadczania. 

Pewnie o swojej drodze do przebudzenia napiszę osobny post. 

Kilkakrotnie już pisałam swoją historię ale za każdym razem, kiedy do niej wracam, ona jest już  nieaktualna.

Najtrafniej chyba będzie, jak napiszę po prostu - JESTEM. 

Malowanie intuicyjne przyszło do mnie jakieś 3 lata temu. 

Dotykam różnych technik, jednak najbliższa jest mi technika Puringu.

Czasem po prostu siadam i maluję.

Marzę o zorganizowaniu warsztatów w  plenerze,

w których bez ograniczeń oddamy się kreacji tworzenia. 

Jak to szybko się marzenie spełniają :) 

  Post pisałam w marcu a już w lipcu w raz z wspaniałymi kobietkami tworzymy warszaty malowania intuicyjnego  podczas Refestiwalu 12 wibracji Nowa Ziemia.

Jeśli masz ochotę, to wpadaj wymalujemy cuda :)


Wszystko co Twoje, przychodzi z lekkością 💖

Bardzo  będzie mi miło jeśli będę mogła towarzyszyć Ci w podróży połączenia Twojej Duszy z Twoim ciałem. 

Prowadzę sesje w przestrzeni serca, sesje Soul Body Fusion® 

oraz Reiki na odległość.


Masz  pytania? 

Napisz do mnie duszybarwy@gmail.com chętnie odpowiem. 

               

 Do zobaczenia gdzieś w przestrzeni 💛









 

Komentarze

Popularne posty